Upp och ner

Det är de minsta man kan kalla våran lägenhet nu.
Toaletten är upp och ner, "skötbordet" bortaget så gäst sängen har fått agera tillfälligt skötbord. Gästrummet har även fått agera "tvättstuga" hundrum, bebis saker rum osv. Och nu ikväll har kyl och frys fått flytta in där. Man tar sig knappt in i rummet haha, spisen har fått flytta in i sovrummet..inte såååå trevligt, köksbordet står i v-rummet och har nu fått äran att agera skötbord några dagar.
Jaa..ni hör ju..
Imorn på morron kommer golvläggarna och sliter mattan i köket för att sedan på tisdag komma och lägga ny.
Jag HATAR verkligen att ha så här stökigt runt omkring mig, men det är inte så mkt att göra åt saken. Kommer bli så bra så när allt är klart :)

Annars då? Ännu en helg av verkad. Fredagen spenderade jag med Liza, sedan åkte vi till Rosvik på middag på kvällen. Natten mot lördag vart Wille dålig..magknip och febrig. Så det vart inte så mkt sova.
Efter mkt om och men tog vi oss upp ur sängen på lördag runt 14.00 tiden. Wille hade blivit på aningen bättre humör så vi gjorde oss i ordning, packa in oss i bilen och åkte till Ängesbyn på middag, bastu, spel, fika, dricka, umgås kväll :)
Riktigt trevlligt faktiskt, det måste vi göra om snart !? Killarna vart gode rund om fötterna och jag är ganska säker på att det var riktigt trötta killar som vaknade "imorse" haha
Men hör och häpna, Markus har faktiskt tagit sig på träningen trots alla % igår.

Lilleman åandra sidan mår sisådär..Magknipet verkar har släppt imorse, men febern ligger ännu runt 39 :(
Får se hur han mår imorn..Han har verkligen inte haft turen på sin sida sista veckorna..förkyld totalt 2veckor, sen kommer detta nu..inte kul..Men Men, han äter ju iallafall och de är ju tur.

Nu ska jag ta och joina honom i sängen, finns säker nå ointressant att se på tv:n så man somnar. Inte för att jag tror det kommer vara nå problem med tanke på hur lite jag sovit sista dagarna.

Gonatt och hejj!


Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Ja, det låter som att ni har ett riktigt kaos. Men tänk, ikväll är det klart, över och förbi =) Nu ska vi bara agera flyttgubbar någon dag i veckan så ska väl allt vara i sin ordning =)

2009-09-22 @ 10:47:52
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0