Regn rusk och skitväder

Vädret satte käppar i hjulen för mif.
Planen för dagen var att städa till det på baksidan och göra iordning för vintern men så börjar det regna..Jälla shiiiit. Aja, får fixa allt här inne då..Tänkte kasta ut sommarskorna och leta fram höst/vinter grejerna.

Håller för övrig på att få ett bryt på våran toalett samt sovrummet.
Att det ska vara så svårt att få tag på ett skötbord ?! Fattar de inte! Lilleman är för stor för våran tvättmaskin, halva han hänger ju nästan utanför när man ska byta blöja där. Inte bra..
Sen sovrummet..Det här med gula tapeter är ju något jag har så sjuuukt svårt för, och ni tror inte det är just det  stora sovrummet när vi flyttade in! Huvva! Och så är det såna där små äckliga blommor på dom också..kan det bli värre !?
Nä, har bestämt mig för att ta tag i det här nu, Måste hitta någon som vill hjälpa mig att riva ner fanskapet sen spackla lite så min älskade sambo kan ta och slänga upp nå tapeter någon dag när han kommer hem fån jobbet.
Månne jag ska lura brorsan till att hjälpa ?!
Jo, det låter som en bra idé.

I veckan händer det mkt.
Idag kommer Emma på besök, ska spöa henne i lite yatzy hade jag tänkt.
Imorn fundera jag på att ha födelsedags fika eftersom jag fyller år på onsdag, men då ska på föreläsning på kvällen så då hinns det inte med, sen ska vi även till bm någon dag...typ imorn?
Så tänkte jag och Camilla hinna med en sväng på stan någon dag..

Ja som ni hör har jag det jag gör.
Kanske ska ta och fundera på det här med tårta också? Hmm..

Nä, nu måste jag ta tag i dagen !

Lev och Må!

Finast i världen

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0