puuuh

Äntligen kan jag sätta mig ner 2 sekunder och vila :)
Har fan hunnit med mkt idag..

*Bvc imorse
*Tvätta 2 maskiner + hängt upp
*Lagt ett spår åt Aina
*Damsugit
*Sysselsatt Wille
*Bakat lite mockarutor

..Nu är det bara middagen kvar, som idag kommer bestå av en Taco paj, det går som fort och smidigt.
Sen efter middagen bär det av till skogs, måste se till att hinna hem till Idol bara.

På Bvc gick det mkt bra, läkaren tyckte att Wille var så fin så och otroligt stark för sin ålder? Hmm..det låter ju bra?

Fotade honom lite igår när han gymmade hihi

       

       

Shit vilken tid det tar att lägga upp bilder när man måste göra det en och en ?!!?

Nu damp det ner en ny HM katalog i min brevlåda så här kan jag inte sitta längre!

Lev och Må!


Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Hejje, jo det kan vi göra. Kanske imorrn efter 14.00. ska vi satsa på det? Någon skogsprommenad vet jag inte jag e så skitskraj för nallarna men vi kan ju gå på vägen. det kanske e det du menar med skogsprommenad? Haha

2009-09-15 @ 14:27:06
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: Pia - MejasMamma

Så stor han har blivit!:)

2009-09-16 @ 20:08:57
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0