Happy birthday to meeeeee :P

Jaa, då var man ytterligare en dag äldre och ingen skillnad känns. Men det är väl tur de.
Jag har alltid vart aningen rädd för att dö.
Tror det har att göra med att jag är så sjukt nyfiken av mig, så jag är nog mer rädd för att missa en massa saker. Menar utvekligen av allt går ju frammåt och jag vill vara med och ta del av allt sånt..Inte har jag tid att ligga i någon kista nånstans haha.
Att ha fått barn har ju inte gjort saken lättare, missförstå mig rätt nu, det känns som att man är ytterligare ett steg närmare den där kistan nu..snart har man betat av "allt det man ska hinna med i livet"

När jag berättade detta för mamma börja hon skratta åt mig.
Hennes kommentar var:
-Jaha? Då måste jag ju med andra ord redan vara död..var på jag svarade tillbak..Jaa,men typ hahahah.. 

Igår när mamma och pappa var här och fikade så börja vi surra om ålder och allt sånt.
Jag kom att tänka på att om 40år är jag 63år, och det är ju egentligen inte allt för gammalt? Förhoppningsvis är man fortfarande så pass pigg och fräch att man orkar göra saker, resa osv.. och när man snackar om 40år frammåt låter det ju ganska långt bort så det kändes bra. Det är läääänge dit..så egentligen kanske den där kistan inte är så nära iallafall ?   

Nåja:) nog vet ja det blir bra de där..
Idag är det bvc och hundträning på schemat..
Camilla ska träna Viktor och jag ska hjälpa Emma och Lok med budföringen. Bara hon nu kunde komma. Annars blir det bara Aina som utsätts för budföring och lydnadsträning. 
Vet inte vad som händer efter de? Kanske en kopp The hos mamma? Vi lär ju vara frusna och vindpinade. Termometern står nu på 3,6grader. 

Nä, nu ska jag leta fram nå frukost.

Lev och må!                                  


Kommentarer
Postat av: Annalena,

GRATTIS på födelsedagen.... hoppas du får MASSOR med presenter ;-)

och har en härlig dag....

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0