Att det ska vara så svårt

Sitter dag ut och dag in och kollar efter ett skötbord på blocket och allt som kommer upp är såna man har på badkaret ?! Eller såna här "elfa"
Vill inte ha ett sånt, Vill ha ett vanligt hederligt skötbord som står på golvet, Typ dom här dom säljer på Barnenshus och liknande. Gärna vitt, Så är det någon av er som läser detta som har ett i bakfickan, skriv för guds skull!! :) haha

Dagen har jag och Wille spenderat till en början hemma, sedan åkte vi till Emma i Ängesbyn och precis som Jag, Emma, Wille och hundarna slår oss till ro i skogen ringer Cilla och är påväg till Luleå.
Gormades av och till med vart vi skulle träffas och slutade med att vi (jag,emma,wille och dogsen) packade ihop oss och åkte från Ängesbyn till Gstad för att möta upp Cilla och c:o
Trots en massa bilkörande fram och tillbak så var det riktigt trevligt att ses :) Länge sen sist..Kom fram till att jag typ var i v 24 eller nå sånt hahah..och det var ju som ett tag sedan.

Imorn är det torsdag...får se vad den dagen har att erbjuda?
Sitter och funderar på om jag ska väcka Wille eller om han ska få sova i vagnen tills han vaknar?
Känner bara på mig att det kommer bli lagomt till när jag precis hunnit somna..Och det finns fan inge värre än att just somna till och sedan bli väckt!
Blir på så taskigt humör så ni anar inte..somnar jag måste jag få sova MINST 1 timme för att vara någorlunda trevlig haha

Nä nu kallar duschen!

Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0