4grader

Trött och frusen..Sitter och har precis ätit frukost.
Wille har somnat igen, och Aina ligger på sin bädd och väntar så tålmodigt på att vi ska ta en morgon promenad.
Pratade med mamma för drygt 2 timmar sedan och hon så snällt medelade att det var 4 grader v a r m t ute.
4 grader?? Det kan fan inte vara varmt. Nää, idag blir det tjocktröja, mysbyxor och raggsockar.
Tänkte ta en promenad upp till mammi och hälsa på en sväng. Sen hem och städa lite.
Camilla, Fredrik och Amos ska komma på middag idag om dom inte blivit ännu sjukare. Håller tummarna på att vi får träffa dom, känns som år och dar sedan sist  ?!

Imorn är det loppis på Elimkyrkan, tänkte kila dit och kolla lite, sen på Söndag ska jag nog fara och kolla när mamma ställer ut Leia. Om det inte är snöstorm och drivis vill säga :)
Hade egentligen behövt upp till stugan och hämta ner den där nedrans köks soffan som ska målas och ställas i hallen, så Emma får köpmandisken vi har där nu och jag hennes lilla byrå historia.
Fast jag mejlade på ett skötbord imorse, och ska hon inte ha allt för mkt för de så köper jag de, och då behöver jag ju ingen byrå :)
Fast då måste jag bara få Markus att montera upp en hylla på väggen inne på toaletten så vi kan ställa dit våra "hygien artiklar"
Egentligen hade jag vela ha nå vägg skåp och gömma undan allt i men man kan inte få allt här i världen.

Var föresten och skulle investera i min lampa jag hittade på ÖB, jaa...hör och häpna.
Nå iaf, på bilden i tidningen såg den svart och fin ut, men väl inne i butiken såg den gråaktig ut på bilden och inget visnings ex hade dom så jag vart lack och for hem.
Nu fundera jag ändå på att åka dit och be dom öppna en kartong så jag kan se hur den verkligen ser ut.

Nåja, nu ska jag ta tag i mig själv och kila vidare.

Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0