Snorigt

Har just kommit in efter en promenad med Aina och Wille. Riktigt skönt ute idag..Solen skiner för fulla muggar.
Promenaden idag gick upp till Centrum där jag köpte en "ny" Babybjörn bärsele. En Active för att vara exakt.
Har en vanlig Babybjörn, men tycker inte alls om den. Får ont i rygg och axlar så jag hoppas denna ska vara bättre.



I veckan har Wille fått sina två första vcc sprutor. Vet inte om ja skrev de i förra inlägget??
Iallafall..jag HATAR sprutor..speceillt när dom ska tryckas in i mig själv så att hålla i Wille så hon kunde ge honom dessa var inte alls roligt. Jag personligen har inga problem att "plåga" andra på detta vis, men med Wille var de inte kul. Såg ju ut som att kanylen skulle gå rakt igenom hans lilla lår. Typ 3 cm var den!!
Han skrek till sen vart han bara rödare och rödare i ansikten och tappa "rösten"
Inte kul :( Så hela denna vecka har han vart famning och mammig. Ätit lite sisådär, men ingen feber verkar det som, Så det är ju bra.
Men Men..
Markus är och jobbar i vanlig ordning. Känner mig som en ensamstående för tillfället, men han trodde det skulle vara över nästa vecka så jag får hoppas han har rätt.
Vet inte när vi umgicks senast?? Känner mig sällskaps sjuk så det sjunger om det.
Vem vet? Ikväll kanske vi kan hitta på nå..om han kommer hem i tid..

Skulle behöva damsuga och skura, sen har jag även denna roliga syssla att ta tag i !! :(

 

Tror ni motivationen är stor??? Eh NEJ!

Aja, de var iallafall en liten uppdatering. Lev och Må!!


Lite bilder på mammas trollunge;)






Kommentarer
Postat av: Lena Ekman

Mycke tvätt, kom igen när du har två ungar till att tvätta åt, fast i och för sig hos börjar antalet minska. Soffa i ett år, nej usch så jobbigt, fast den det blev kanske blir kvar ca 5 år eller så.

2009-10-17 @ 15:55:45
URL: http://www.tyramyra.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Jaså du har en blogg? Nu vet jag ju det! ;)

2009-10-18 @ 09:43:56
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Annalena,

Oj vad han har vuxit lille plutten... och så lik... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0