Fattiråtta

Har hittat så sjuuuukt mkt saker från IKEA som jag bara måste ha. Men jag saknar peng och hela kalaset skulle gå på runt 3500:-
Finns det ingen snäll människa där ute som har just denna lilla skit summa liggandes nånstans som känner sig manad att skänka den till mig ?? ;)
Julen närmar sig med stormsteg och lilleman önskar sig en massa saker, så det känns inte så aktuellt att lägga pengarna på inredning för tillfället.
Men kommer allt finnas kvar efter jul tro ? Hmm..

Dagen har spenderats till en början hos mamma och pappa för att sedan fortsätta i Boden med spårning, promenader och bus i snön :) Aina tyckte det var riktigt kul.
(Fungerar naturligtvis inte att lägga upp bilder nu så jag lägger väl in dom imorn eller nå)

Imorn ska ska vi ÄNTLIGEN ta tag i den här träningsbiten. Och med vi menar jag jag och Emma. Måste ut i förrådet och hämta in lite träningsredskap så ska nog det hela gå att genomföra. Känner mig jätte taggad :P

Nu måste jag kila och göra lite kvällsfika samt kika vad Fråga Olle dokumentären ska handla om idag. Sitter och skrattar lika mkt varje gång jag ser det.


Såå.. lev och må så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0