-6 Grader !!!

Jag ju medela folket att jag inte har några som helst planer på att lämna sängen denna dag, eller iallafall inte lägenheten mer än nödvändigt så som för att rasta Aina.

Natten har vart sisådär, Wille somna i vanlig tid, men vakna första gången redan där vid 23.30 !?!? Trodde jag såg fel på klockan..Nåja, mata honom lite sen somna han om..vaknade igen vid 03.00, gav honom flaskan som han så snällt tömde ?! Chockad..de var ganska mkt i den..Sen somna han om och vakna 05.30, glad i hågen och låg o surra men somna om ganska fort sen vakna han 8.20, så det känns verkligen som att jag inte gjort annat än att matat honom denna natt.
Får se om han sover idag på dagen så ska även jag göra de :)

Fick just ett sms av Emma där det stod att hon ville leka med jag idag.
Så jag ska väl masa migg upp ur sängen och in i duschen så jag ser någorlunda anständig ut när hon kommer.


Fortsättning följer..

**********

Eftermiddag.

Emma pemma fågelskrämma kom och for som en virvelvind..Så när hon begav sig tog jag Wille och Aina på en prommis upp till mammi.
När vi kom hem därifrån tog jag äntligen tag i våran "franssons trädgård"
Så allt M behöver göra nu är att lägga på en pressäning över grill och dylikt så är det klart för vintern.

Tänkte i helgen fara och införskaffa nya ljus lyktor och lite ljung att sätta dit bak. Lite myspys.

Nä, nu är Wille less på babysittern.
M är på ingång med max mat så jag ska plocka undan lite från bordet.

Ikväll är det Idol o cheesekake som gäller. Någon som är sugen?

Puss o snusk


Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Emma Pemma Fågelskrämma! Hörru du du! Det där måste jag ha missat!

2010-04-08 @ 20:24:06
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0