Ryggskott

Nä inte riktigt, men fan inte långt ifrån:(
Har haft så ont dom senaste dagarna att jag inte vet vart jag ska ta vägen..Och det blir ju inte direkt bättre när man har en liten bebis som vill vara i famnen hela dagarna haha.
Kanske tar och lägger min värme madrass i sängen inatt, men samtidigt inbillar jag mig att det skulle bli kortslutning om Wille råka drälla lite välling medans han äter..och än värre..grillad Wille är inget jag vill uppleva!
Så vi får väl se hur det blir med den saken..
På tal om Wille så går han på övertid för tillfället. 2 timmar över för att vara precis, så nu är han små grinig.
Hoppas han somnar snart innan det går alldeles för långt. Jag hade dessutom vela slänga mig på soffan och spana "Vem kan slå Filip och Fredrik"
Bakade även en äppelpaj tidigare ikväll som står och väntar på mig..mumma*
Imorn är det bvc på morron, sen får vi se vad resten av dagen erbjuder?
Skulle behöva (ut)nyttja min käre lillebror till bärhjälp, så jag hoppas inte han har planerat nå annat :)
Sen ska jag även träffa Emma resp Emelie någon dag denna vecka.
Tjaa, vad väl allt för tillfället.
Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0