Helt slut..

Nu har jag äntligen satt mig i soffan och håller bokstavligt talat på att somna sittandes. Dagen har vart intensiv fast ändå lugn.
Morgonen började väl mer eller mindre kl 05.00, då Wille slog upp sina små blå. "Pratade" för fulla muggar och var inte de minsta trött. Snäll som Markus är tog han över honom på hans sida i sängen och låg vaken med honom så jag fick sova lite mer. Efter en stund (vet ej hur länge) somnade dom båda men kl 08.00 var det dags igen och då orkade jag inte försöker få honom att sova så vi klev upp. Markus försökte sova vidare lite och kom väl upp runt 10.00. Då hade jag packat väskor, plockat ihop här hemma och gjort mig färdig. Vi har nämligen vart på IKEA hela dagen..Kom iväg strax efter 11 och var hemma igen strax efter 17.
Var faktiskt skönt att åka dit såhär mitt i veckan, inte alls mkt folk så man vart stressad och allt sånt, utan man kunde strosa på i lugn och ro. Och vi hade dessutom en lista med allt vi skulle ha...varenda minsta liten sak stod uppskriven och vi hitta allt.
Tror det är första gången det någonsin hänt  ?! :) Så kvällen har ägnats till att montera ihop en byrå samt ett rumsbord. Vart jätte nöjd med allt.
Wille sover sen 1 timma och Markus är på träning så nu ska jag krypa ner under filten och se Grey´s Anatomy




På återseende!
/J

Kommentarer
Postat av: Elin

Woho, vi var också på IKEA idag :)

2009-11-25 @ 21:35:18
Postat av: Lotta

Åh de vart ju jättesnyggt med de där runda bordet!

2009-11-25 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0