En helt vanlig söndag

Sitter i Gstad hos mor och far, Wille ligger och sover så snällt och Markus hjälper pappa att bygga ihop inredningen till den nya tvättstugan. Kommer bli så sjukt snyggt när allt är klart.

Igår kväll hade vi besök av Rikard med dottern Vilma, samt Camilla och Fredrik med lille Amos, Såg lite Robinson, drack vin/öl/cider och spelade spel..Någon form av "Familje geni" Riktigt roligt faktiskt..Fast det gick sisådär för mig och Markus..Frågorna var ju jätte svåra. Snacka om att man fick känna sig korkad haha.. Nåja, planen är att ta revansch inom en väldigt snar framtid ?!

Sitter och funderar på om jag ska slita fram julsakerna ikväll?? Jag vet att det inte är 1a andvent förens nästa helg, men många av grannarna har redan satt upp ljusstakar och dylikt, och jag tycker det ser så himla mysigt ut.
Markus har ju träning ikväll, och Wille brukar somna runt 7-8 tiden så då har jag all tid i världen att pyssla på i lugn och ro :)
Har bara inte bestämt mig om jag ska ha stjärnor eller ljusstakar i fönstrena i år? Och kan jag behålla mina glansiga stora olivgröna gardiner i vrumms fönsret eller måste dom ner? Om det blir stjärnor, vilken färg ska det vara på dessa om jag nu behåller nuvarande gardiner?
Hmm.. Måste nog ta mig en funderare.
Blir lika förvånad varje år när man plockar fram julkartongerna. Att man kan glömma från år till år vad man har för saker? haha..eller är det bara jag som gör det?

Tror vi ska åka till Happis nästa helg, måste bara bli av med vårt vardagsrummsbord och malm byrån före.
Är det ingen som vill köpa det?

SÄLJES:
Dessa saker ligger ute på blocket.se.

Bild på bordet:

Bild på byrån:



Nu ska det dukas för mat så jag blir bortkörd från bordet.
Men som sagt, skriv ring maila om ni vill köpa dessa möbler.

 Lev och Må!

/J

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Jag såg grejerna på blocket och såg att säljaren hette Jessica så jag tänkte om det var du, men sen tänkte jag att nää det är det nog inte :) Men det var det! :D

2009-11-23 @ 19:14:22
URL: http://risgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0