Tapeterna är på plats

Nu sitter dom på väggarna:)
Tror ni skönt att komma hem igår kväll och allt var städat och fixat.
Allt tack vare att jag har en sån underbar pojkvän och far. Dagens alla roser till er @-->--
Nu är det vara golvläggarna vi väntar på och dom skulle infinna sig här senast v24, så tills dess får vi leva med ful golvet. Men det gör jag så gärna. Så länge jag slipper allt målande,slipande,dammande och rivande :)

Här är en bild på hur väggen ser ut just nu.



Inte illa va? (Sen tillkommer som sagt det mörk gråa golvet)

Annars har jag inte hunnit med mkt idag, Vart i skogen med fröken Aina och busar med di andre hårbollarna vi har i denna familj. Nu ligger hon och sover så sött.
Funderar på om jag ska ta och slänga ihop en vinbärs kaka? Hade vart gott.
Någon som är sugen på fika ikväll?
Kika gärna förbi!

Nu är det dags för middag,

Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0