Svininfluensa och valpvakt


Hypokondriker som man är så har jag ju fått för mig att jag fått en ny variant av svininfluensan. Symtomen för denna nya sjukdom är: Ont i ENA ögat, Kliande irritation i ENA näsborren och utslag på ENA armen.
Fast om man ska komma ner på jorden igen så har jag väl lyckats få en vagel i ena ögat, någon form av allergisk reaktion på ena armen (Efter att ätit någon daim paj?) och torra slemhinnor i näsan haha. . .
Nåja, Får hoppas att jag överlever..vilket jag tror :)

Idag är jag valpvakt till mammas nya familjemedlem..Lilla Leya 8-9 veckor :) SJUUUUKT söt.
(Bilder kommer) Sen när mamma kommer hem ska jag bege mig mot staden för att införskaffa nån t-shirt. Emma hade fyndat en mkt fin variant som jag måste prova om jag kommer i utan att se allt för rolig ut.
Annars händer det inte allt för mkt.

I helgen har det inte vart mkt "ta de lugnt".
I Fredags var det hockey i Prästholm som stod planerat. (Utan att man hade nå att säga till om ;) )
Sen på Lördagen vart det lite sovmorron, en sväng på stan och sedan grillning hos Mats och Emma. Vart mkt gott.
(förutom denna efterätt som gav mig nya svininfluensan haha, fast den var god)
och igår belv det endel städande hemma, en sväng på storheden, hund träning och hockey match.
Somnade ovaggad vid 22.00.

Nä, nu ska jag pussa på valpen, lev och må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0