Skummt väder

Sol, Moln, Sol, Moln, Regn . . . Kan det aldrig bli sommar??
Vill ha konstant värme nu, så man kan sitta ute och njuta. Nog för att man kan det nu också, men det har ju blåst så fruktansvärt dom senaste dagarna så man fryser ju ihjäl bara av att titta ut.
Får hoppas att det slutat blåsa mot kvällen för svärmor skulle komma och trixa i rabatterna, och jag hade väl nån plan på att sätta om inne blommorna. Dom ser ut att behöva de. Sen skulle jag även behöva ta tag i att måla en spegelram samt slipa spjälsängen, men får väl se hur det blir med den biten.

Annars händer det inte så mkt idag förutom att den så kallade "föräldrautbildningen" börjar i eftermiddag. Ska bli spännande att se vad den har att erbjuda. Men vet inte riktigt vad jag tycker om namnet "föräldrautbildning"
Låter ju som att vi idag ska utbilda oss till föräldrar haha..Nåja, finns väl viktigare saker att fundera på.

Aina har börjat löpa, igen, Kollade nyss och hon  löpte senast den 27/12-08 så det är ju typ bara 3 månader sen hon slutade?? Har inte vart med om detta tidigare men...Fårväl se om hon drar igång helt och håller eller om de bara är nå fjanterier hon håller på med.

Nä, nu ska jag dra på mig nå vettiga kläder och styra upp saker här hemma.

Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0