Shopping sugen

Har hittat en massa kläder och skor som jag vill köpa.
Funderar på om man ska unna sig nå sånt denna månad? Har redan köpt en lång skjorta och ett par leggings, men ett par nya sommar skor hade inte vart fel.
Såg föresten på min sida på Hm att paketet jag beställt levererats. Synd bara att inte jag fått de?
Får hoppas att det kommit till ica, och att post avin kommer med posten imorn så jag kan hämta ut det imorn :)

Annars är det snart helg. Får se vad morron dagen har att erbjuda?
På lördag är det iallafall planerat att grilla hos Fredrik och Camilla. Ska bli nice.
Jobbar iofs hela helgen, men det är ju inget hinder. Ser faktiskt fram emot de, skönt att komma ut bland folk.

Äh, har inget vettigt att skriva just nu. Lev och Må så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0