Rivning

Sitter och väntar på att klockan ska bli halv 9, Ska nämligen till bm då.
Nu har för övrigt byggarbetarna tagit sig till vårat hus, så förutom att det blåser så in i h*vete och låter som att huset ska lyfta så har dessa underbara människor börjat riva taket så det låter inte lite här inne nu.
Jobbigt jobbigt..
Tur att man sover med öronproppar så det dämpar en aning.

Idag händer det inte allt för mkt, bm nu på morron, sen storheden en sväng för att sedan bege mig på f-utb.
Ska bli intressant att höra vad B har att berätta idag haha . . .

Nåja, ska kila ut med lilla damen innan jag ska hoppa på cykeln och försöka ta mig upp till centrum :)


Äter föresten ett pc just nu och jag måste säga att det är det jobbigaste pc´t jag någonsin ätit.
I vanliga fall ska man ju ta tabletten i samband med mat.
Men nä inte denna, 1 timme före eller 2 timmar efter mat.
Hur lätt är de?? 
Jag som måste äta absolut in i de sista innan jag ska somna, men bara för dessa tabletter måste jag ligga vaken 2 timmar och vänta på att få ta sista tabletten. Man hinner ju bli hungrig igen.
Och jag kan inte ta sista innan detta mål heller, för då är det för nära inpå nå tidigare mål jag ätit under kvällen hahaha.
Eller kan och kan, men...
Shit det ser ju ut som att jag inte gör annat än att äta? haha jajja  ;)  Mat är gott

Nu måste jag kila..

Lev och Må


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0