Nya tapeter

Första natten på några dagar som jag äntligen sover ordentligt (har vart och är fortfarande täpt i näsan), Så ringer dom från nå byggföretag och ska komma och kolla hur dom ska lösa våra trasiga dörrar. Gissa vad klockan är??
07.10 !!
Inte nog med det, karln som var hit vart inte mkt klokare på hur man skulle ta och laga dörrarna på smidigaste sätt.
Han är 3:e karln som är hit och kollar. Så nu måste jag sitta och vänta på att han ska komma tillbak med en lösning förhoppningsvis.
Detta störde min planering helt och hållet idag.
Jag som tänkt ta båda hundarna på en cykel tur, sen åka till Lulebo och beställa golvet till hallen, samt till Colorama och hämta tapeterna! (får ta det senare idag)
Vi ska ju ÄNTLIGEN ta tag i hallen i helgen.
Kommer bli så nice så :)

Igår kväll var Markus mor,syster, och hennes pojkvän här på baksidan och fixade klart rabatterna, samt de som ska bli ny gräsmatta.
Shiit, undra vad grannarna tänkte när dom backade upp bilen mot balkongen, hakade fast den fula äckliga tagg busken sen tröck foten på gaspedalen. haha.
Busen svääävade kan jag ju medela! :) Men borta är den iallafall, så nu blir det att sätta gräs där.

Nä, nu ska jag ta tag i damsugningen.
Hur tidigt är för tidigt att börja damsuga när man bor i lägenhet??
Jag brukar aldrig göra det före 9, men utgår nånstans från att dom allra flesta människorna befinner sig på jobb från 7-8 tiden på morronen, så det borde inte störa någon?
Menar om man hade haft hemtjänst eller liknande som skulle städa, inte väntar dom väl till mitt på dagen med detta?
Nåja, håller tummarna på att vi inte får nå klagomål.

Lev och må så länge..

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag brukar dra igång den när jag vaknar (7.30 ungefär), inte mitt fel att hunden hårar :P Tror inte de låter allt för mkt heller, ni bor ju längst ner :)

2009-05-14 @ 11:42:48
Postat av: Lena

Mellan 7-22 brukar det vara ok

2009-05-14 @ 14:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0