Mitt i veckan

Snart är även denna vecka över. Guuuuud så jag ska sova ut på Lördag innan vi beger oss på stan.
Imorse ringde klockan 05.10, och efter 10 min snooze tog jag mig upp och satte igång min kära vattenkokare.
Efter att ha klätt mig satte jag mig ner i lugn och ro och käka frukost, och vips så var klockan 05.45
Tuusan, jag som hade planerat att hinna ut och cykla med fröken fräken innan det var dags att bege sig mot jobbet. . . Nåja, tittade ut och konstaterade att det regnade så då fick jag inte lika dåligt samvete.
Hon och Bikke boy får vänta med morron prommis till fikan kl 09.00.
Inget jag tror Bikke har några andra synpunkter på. Han var riktigt trött imorse haha

Nu är det för övrigt bevisat, Jag "har blivit" laktos intolerant bara sådär. Har testat lite vanliga mjölk produkter under veckan och varje gång jag ätit nå med mjölk har jag fått jätte ont i magen :(
Så nu är det färdighaft med denna vara. Nästa gång jag handlar återfinns jag bland dom laktosfria produkterna :)

Annars har det inte hänt så mkt intressant hittills. . . Var igår kväll på Coop för att se om dom hade någon smart lösning på bänk variant att ha ovanför tvättmaskin och torktumlare, men jag tror inte vi vart så mkt klokare.
Lutar åt att det får bli pappas lösning med att borra upp konsoller i kaklet och sedan lägga på en bänkskiva bara.
Vi hade ju som gärna vela slippa borra i kaklet då risken är stor att det spricker om man gör fel.
Men min käre far verkar kunna de där, så vi får väl lägga ansvaret i hans händer om de skulle hända nå.
-Ingen annan där ute som har någon bra plan på vad man kan använda som ben för att slippa fästa skivan i väggen?`
Säg till isf!

Nä, nu ska jag ta tag i lite jobb . . . Känns bara jobbigt när magen gör ont :(
Men Men,
Lev och Må så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0