"Delad vårdnad"

Ni har ju säkert hört att Aina numer är med Markus dagligen på jobbet och Bikke hemma med mig, Men nu för någon dag sedan kände jag att jag saknar min lill strumpa så mkt på dagarna, speciellt nu när det börjar vara skönt att vara ute på dagarna och träna, lägga spår m.m
Så jag och Markus har gjort en deal.
Han får ha henne på jobbet 3 dgr i veckan och jag ha henne hemma 2 dgr så vi kan ha kul tillsammans.
För hon har verkligen blivit en husse hund, men det ska de bli ändring på:) ska vinna tillbak henne hahah..
Och 2 dgr funkar bra för mig, har ju henne helgerna också hehe ;)

Idag är planen att inte göra ett skit !  Bara ta det lugnt, göra det som faller mig in.
Så vi får väl se vad det innebär.  Nu ska jag iallafall plocka undan frullen, göra mig anständig och ta ut Bikke boy på morron prommis :)

Lev och må så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0