Lördag

Det var ett tag sen sist, Men jag har inte riktigt prioriterat att sitta vid dumburken senaste veckan.
Våran efterlängtade lilla Wille har ju äntligen kommit, så den senaste veckan har ägnats åt mys med honom och familjerna.
Sötungen ligger och sover nu, så då tänkte jag passa på att uppdatera lite snabbt.

Sitter i Gammelstad hos mor och far och väntar på att fader ska komma hem, Markus tvättar bilen och jag har hunnit med bus med hundarna samt bada Aina. Nu luktar hon mumma igen, får bara se om hon slutar klia sig eller om man åker på att köra en spot behandligen på henne?
Har försökt kika om hon har nå löss eller liknande, men inte sett något så vi får väl se. . .
Har även funderat på om det kan vara fodret? Har ju testa byta och det är efter det som allt kliande kommit. . .
Nåja, får se vad som händer. . .
Mammi är söder över och ställer lilla Leia, det hade visst gått bra för henne idag och hon har vunnit. vad exakt vet jag inte, har inte hunnit prata med henne så jag hoppas på en uppdatering imorn när dom kommer hem.

Igår hade vi Markus syster och kille på middag, grillade en fläskfile,bakpotatis,sallad och massa goda såser och geggor. hur gott som helst, men i vanlig ordning så vaknar Wille direkt jag ska sätta mig och äta, det slår aldrig fel.
igår hann jag iofs nästan äta upp allt, men de sluta med att jag fick värma på maten och äta när Markus var klar :)
Så nu äter vi i omgångar haha. . det funkar ju det också.

Får se vad kvällen har att erbjuda? Någon som har något förslag? :)

Det var en liten uppdatering!
Lev och  må alla!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh grattis till lilla Wille!! Gick allt bra? Har kollat på webbisar men ni finns inte där?

Haha, känner igen det där med att de alltid vaknar när man ska äta. Ella gjorde JÄMT det, kanske känner lukten ;)

Kram

2009-07-19 @ 21:31:50
URL: http://risgrynet.blogg.se/
Postat av: madde

hej jess! grattis grattis till lillen!! fick höra av mamma att hon sett dig gå runt med barnvagn, åååh så mysigt!

jag hoppas vi snart får se lite bilder också :)



ta hand om dig! pussa lille Wille från mig! kramkram

2009-07-20 @ 15:54:50
URL: http://www.madu-ohmadu.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0