Jag kan äntligen ligga på magen

Shiit så jag längtat efter de, ligger här på magen i soffan och kollar runt lite.
Drygt 7 månader utan att kunna sova på magen..Har vart riktigt jobbigt. Hade jätte svårt att sova i början men man var ju som tvungen att vänja sig allt efter som att magen växte.

Kvällen innan han kom:   

Idag är det precis 2 veckor sedan lille man föddes, det har gått fort. .sjukt fort. . .
Man märker från dag till dag hur man utvecklas..riktigt kul att se :)
Kan bjuda på en liten bild på honom när han var nästan nyfödd.


Annars då?
Ska åka och lägga ett spår åt Aina som vi ska plocka senare ikväll..
Kanske uppdaterar lite mer senare om jag får tid.

Lev och Må så länge!

*****************************************************************************************************************************

Glömde lägga upp detta inlägg i förrgår... så det får vara med i dagens inlägg:)

Idag har det inte hänt mkt...har gjirt några ärenden sen grillat hamburgare ute på ny grillen.
Nu ska M och Aina åka och fiska, Bikke ska gå till Sandra ett tag och jag och Wille ska fara till mammi en sväng.
Hade visst fått brev från Australien...Sjukt nyfiken att se vad Stina har på hjärtat.
Var alldeles för länge sen jag såg henne-...saknar henne jätte mkt :(
En annan som är saknad är Liza...stackaren har körtelfeber sen typ 3 veckor....hoppas hon blir frisk snart! Börjar ha "Liza abstinens haha"

Nä nu ska jag kila vidare..lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0