Trött i mössan

Klockan ringde 06:45..
-Visst ja, jag ska ju köra M´s mor till jobbet idag...Men hon sa ju faktiskt 07:50 så det är lugnt, Kan sova lite till..
Mycket riktigt, nog somnade jag om alltid, men höll på att försova mig. vaknade 07:30 i panik, på med kläderna och ut genom dörren, Först när jag kommer till gränderna konstaterade jag att det faktiskt inte tar 20min att åka dit, knappt 5min tar det.
Hann gå in i lugn och ro och ta en kopp the.
Nu har jag släppt av henne,och ska ta och göra mig nå frukost.
Sen bär det av till sjukgym och därefter till skogs med mor hoppas jag ?! :)

Det sista M sa igår kväll var "Jag kan ta med ena hunden imorn så slipper du ha 3 att tänka på"  (Ska kika till Arre Barre idag nämligen.)
Perfekt tänkte jag, Då kan jag ta med Arre och Bikke och fara till skogen efter sjukgym..
Vart bara 1 litet problem imorse när jag vaknade, N å g o n  hade glömt en hund hemma haha, Så jag får se hur jag löser detta. Men det blir nog bra i slut änden.

Haha, skrev ett sms till M och fråga om han glömt nå imorse !?
- Joo, och jag kom på det när jag var vid obs så jag ides inte vända.
Var nog fler än jag som var trött i mössan imorse :)

Aja, nu ska jag käka frukost..
Lev och Må..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas arre barre e snäll o inte allt för gnällig :)

2009-01-23 @ 12:38:06
URL: http://lottson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0