Telefon h*vete

Håller på att bli vansinnig på min mobil. . . En w710i, fick den för 2 år sen, och har vart in på lagning säkert 4ggr, och varje gång för samma sak, och varje gång jag fått tillbak den säger dom att dom inte hittat nå fel eller att en viss sak är bytt.. och likfan funkar det inte.
Kontakten till laddaren glappar, så ska man ladda eller lyssna på musik får man hålla i ena sidan så den inte glider ut.
När man skickat ett sms så stänger den av sig,
Har man inte rört tele på länge och det ringer eller kommer sms så stänger den av sig direkt man ska svara..
Man kan till och med stitta och surra med någon och mitt vad det är tappar den täckningen och stänger av och när man startar om den igen säger den "endast nödsamtal"

Vad trot ni? Är det nå fel eller hör såna här saker till telefoner?

Imorse ringde det någon på skyddat nr, och som vanligt när jag ska svara så stänger den av sig..
Nu sitter jag och kan inte sluta fundera vem det var? Ringer dom tillbak? osv..

Ska ringa pappi och höra om han har en telefon i bakfickan jag kan låna =P



Nu blir det frulle, sen ut med hundarna :)

Lev och Må!

Kommentarer
Postat av: Lotta

frulle? herregud, själv ska man strax iväg o käka lunch :)

2009-01-27 @ 10:48:37
URL: http://lottson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej såklart vi ska tävla tvåan, hade glömt att lägga in det, när jag gjorde kalendern var det ovisst om det skulle bli tvåan eller trean. Vi har ju tävlat tvåan och då får man inte backa.

2009-01-27 @ 17:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0