Inte min dag

Vädret håller i sig..snön faller och himlen är tänkt av moln :(
Så trist. . . Vaknade runt 11 idag, käkade frukost och kom fram till att jag skulle ta ut Aina och träna lite. M och Bikke for till kallax, jag plockade undan lite här hemma, klädde på mig och gick ut till förrådet för att ta fram min cykel.
Men när jag står och ska låsa upp fungerar inte min nyckel. (Dom har ju vart och bytt ut alla låsen och vi har fått nya nycklar)
Blir irriterad och springer in för att testa någon av extra nycklarna..Dom fungerade inte heller...Så jävla typiskt...Måste ringa lulebo imorn och be dom komma och fixa det.
Nåja, efter att ha svurit åt nyckeln ett tag bestämmer jag mig för att gå till mamma med Aina och så träna lite där ute istället.
Börjar halka mig iväg och ringer mammi, som naturligtvis inte är hemma...ännu mer irriterad vart jag.. inget verkar gå min väg idag...vänder om hemmåt igen...
Tränade lite med Aina här inne isället och det verkar tagit på henne..hon slocknade direkt efter..Ska köra ltie mera med henne snart :)

Fast jag funderar på om jag inte ska ta tag i detta bullbakande som jag tänkt väldigt länge nu ?! Vad tror ni?
Inte hade det suttit fel med nybakta bullar och ett glas mjölk ?! :)

Vet iallafall en kille som skulle bli jätte glad ; )

Aja. det var väl allt för tillfället.
Lev och må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0