Nu är fan i mej julen över..

Igår åkte alla julsaker ut, kändes riktigt bra att få sätta upp nya gardiner och lampor :)
Får väl se hur länge dom sitter uppe, Har tydligen fått en 3a nu, så det verkar som att vi ska börja packa och vara ute på någon vecka bara...ack ve och fasa* Fast skönt med större lägenhet, och tanken på att inte behöva flytta igen på ett tag.
Den är dessutom på botten plan..nice till sommaren.
Men men, ska och kika på den í eftermiddag.

Vad mer finns att uppdatera om?

Klarade mig ju fri från sjukdommar både jul och nyår..Wiihooo* Först gången på 4år. De ni, Var jätte kul att äntligen kunna hitta på nå, köpa en nyårsblåsa och lite roligt smink..
Men vad händer två dagar efter nyår tror ni?? Jo, J går på pencelin !!!  Måste blivit någon miss iår..sjukdommarna missade mig med två dagar haha..
Nu sitter jag här snorig och jävlig och ska åka på apoteket, håller på att få nå gorm i halsen i vanlig ordning, inte kul.
För blir det som det brukar, blir jag nu sjuk i 2-3veckor, kan inte äta efter 1 vecka och jaa..ni kan ju tänka er.

Nu skriker magen efter mat, sen bär det iväg på ärenden.

Lev och Må*
 
P.s Tror det blir kladdis med grädde hos L ikväll ;)    De ni . .

Kommentarer
Postat av: Lotta

De e klart de blir! :)

2009-01-08 @ 15:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0