13 dags afton

Det sägs att det är ikväll. Träffade brorsan tidigare idag, han fråga om det är fest ikväll..
Jag: fest? ikväll? Varför det? är det inte söndag idag??
Han: Nä, Måndag och det är 13 dags afton
Jag: Fan, är det inte klart snart med allt festande ?! haha
Han: Jo efter denna dag.
Jag: Aja,systemet nästa då.

På vägen hem ringer en annan kompis som också poängterar att det är fest kväll ikväll, och sen är det 20:one knut och det ena med det andra. Hon mena på att det är många dagar kvar man ska fest..
Ack ve och fasa*
Jag har fått någ :)

Ska bli skönt att kasta ut julen och få upp nå nya roliga gardiner.
Nu kommer grannarna.. mer uppdateringar senare:)

/ J

Kommentarer
Postat av: Lena

Nu får du sluta festa, vi kommer nog att träna lydnad på lördag. Det är ju tävling den 21 februari så du vet. Har du lust att träna med oss (mig, robert, leif....) i vår? Tid och plats meddelas senare... Vi ska försöka oss på att träna varje helg om vädret tillåter.

2009-01-06 @ 10:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0