Sol idag också ??

Kan det bli mycket bättre? :) Vaknade tidigt imorse, redan runt 08.00, Fast vi gick ju iofs och la oss vid 21.00 så det var nog inte så konstigt.
Sitter och har just ätit frukost och läst morron tidningen. . . Solen börjar tiita in genom persiennerna och Junior har flyttat sig mot fönstret för att kunna "sitta i solen". På tal om Junior...han var vaken tidigt idag?? Terrariet startar ju inte förens på 1 timma? Hmm* Måste väl vara solen som får honom morronpigg också? :)

Nu blir det att hoppa i duschen, och leta fram nå kläder (inte för att det fins så mkt att välja på men)
Markus har ju lovat att vi ska gå på stan på lördag och leta nå byxor iallafall åt mig. . .Sen får man ju se vad man fyndar?Skulle behöva nya solbrillor och nån ny sjal (stavas det så?)
Man får som så mycket vårkänslor när solen kommer fram och blir sugen på att shoppa lös :)
Men Men, ni lär väl få höra vad jag fyndat haha

Efter duschen bär det av ut med Bikke boy, Aina är med husse på jobbet idag. . .och sen ska Bikke vara med Lotta och Aragon medans jag är i Boden.

Fick föresten en kommentar av Emma såg jag,
Hon tyckte det lät lite missvisande när jag skrivit att jag idag skulle och träffa "gym tjejerna" haha, För det låter ju som nå träningsgrupp.
Och känner man dessa tjejer så kan man nog hålla med om att det vart missvisande för träningsaktiva är det sista vi är !? :P
Eller mig räknar jag bara in tillfälligt ;)

hahaha

Nåja . . .

Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0