Redan onsdag..

Veckan har gått fort..bara 2 dagar kvar till helg och 3 dagar till Alla hjärtans dag :)
Undra vad man ska hitta på då? Får iallafall hoppas på att det är supper duper väder så man kanske kan masa sig ut i naturen och grilla en korv på dagen. Det hade vart mysigt..Bara man skulle hitta någonstans där man får vara själv så man slipper oroa sig för att hundarna hittar på nå rackartyg..Men men..

Har fotat lite snöbus bilder idag på A, men broderjakob hade den där fina kortläsaren så ni får tack vackert vänta på bilderna.
Var in på uppfödarens hemsida imorse och tycktes mig få lite "pikar" på att vi (valpköpare) är dåliga på att skicka bilder på "små" Schäfrarna..och det kan jag väl hålla med om...att jag och M är iallafall..så därav fotograferingen imorse..isolen :)
Hoppas bara dom vart bra? Man ser ju inte riktigt när man kollar på dom i kameran..kan se helt åt H*vete ut när man laddar upp dom haha

Min andra hälft var tvungen att åka på jour utryckning vid 19.30 så nu får jag fördriva tiden själv.
Hoppas bara det inte tar hela kvällen.
Månne man ska masa sig över till grannen och kika vad dom gör? :) Tror nästan det..

Lev och må

Kommentarer
Postat av: Emma Stenman

Jag utmanar dig i min blogg! http://mrsemma.blogg.se/?tmp=12204431

2009-02-12 @ 20:48:52
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0