Onsdag

Vaknade runt 10 tiden imorse med huvudvärk och ångest...Visste att jag sovit alldeles för länge..
Steg upp och gjorde mig nå frukost. Mamma ringde och fråga om vi inte skulle åka in till stan en sväng:)
Lät som en jätte trevlig plan..Var dock tvungen att diska undan endel, och så vart jag less på allt hundhår, så damsugaren åkte också fram..(och jag som skulle rappa på lite)
Mamma, ringde och fråga hur långt borta jag var där runt 12 tiden..Shiit tänkte  jag...fast det gick ändå undan..tog båda hundarna ut så dom fick göra sina behov :) Och dom skötte sig så bra..inge svammel eller nå.

På stan fynda jag iaf en t-shirt variant och ett par byxor som min älskade mor köpte åt mig :) Hon är för snäll med mig ibland :) Men tusen tack för det iaf.                     
 

Efter staden bar det iväg på storheden för att fynda lite mat.
Glömde säga, att senast igår surra jag och A om hur himla glömsk och förvirrad man blir i detta tillståd. A glömde sin väska igår när vi var på uppdrag. Och nu idag när jag hade betalt i en butik, fått min nya påse och gått iväg kommer expediten springande efter mig och säger att jag glömde min andra påse hahaha..ojoj,,hur ska detta gå? :)
Och vad det gäller mathandlingen så hade jag glömt listan hemma, men kom ihåg alla saker ändå.. utom det viktigaste till middagen..köttfärsen.
Nåja...det löser sig..

Nu är det dags att fortsätta städa och hänga tvätt så jag hinner vila lite innan middagen ska förberedas :)

Lev och Må alla!
Och än en gång..thanks mammi ; )



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag frågade ju om du hade all innan vi gjick till kassan. Varsågod det var så lite.

2009-02-05 @ 09:10:28
URL: http:// catarinabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0