Jag säger då det..

FREDAG DEN 13:ONE ! Skulle hållt mig inne idag =)

Nä, riktigt så mkt hemskheter har det inte hänt..än?
Vaknade av mig själv 08:20 imorse, öppna fönstret och lät solen stråla in och dom 21 kalla minus graderna strömma förbi. Så skönt att vakna så på morronen, känna kylan i luften..friskt..men ändå veta att man har det jätte varmt och skönt under täcket.
Bror kom och hämtade mig vid 11 tiden för att släppa av mig hos mamma. Och idag..just denna "hemska! dag ska han börja sin bilfärd mot Spanien.. SJÄLV!  Förstå att han ska köra alla dom där långa hemska milen alldeles själv..Tänk om något händer? Om han blir trött bakom ratten? Kör av vägen eller blir rånad ?!
Kan ju säga att min kära bror är känd för att vara på fel plats vid fel tillfälle och alltid lyckas få skit för det =/
Så ni kan ju förstå att vi är oroliga över denna resa.
Nåja, det är tur att han ska åka flyg hem iallafall..det tackar vi för =)

Var nyss ute och träna lite med balaina..Har testat alla moment under längre tid nu när man vart ute på promenader, inne osv och hon har gjort dom så snyggt så. + att jag VET att hon kan allt det hon ska kunna.
Men jeeevlar i mig nu när vi ska träna.
Ställande under gång, Vad är det? Hon lägger sig hela tiden förutom om man kör DK.
Vad har hänt under dessa dagar? Börjar snart tro att hon inte vill tävla lydnad..på riktigt...
Slår aldrig fel, alltid nå moment hon bröjar gorma med precis dagarna innan tävling eller så ser hon till att börja löpa.

Nåja, Ska ju inte direkt satsa på lydnaden med henne, utan det blir ju hennes stora passion SPÅR.
Där slarvas det mycket sällan . . . Hon jag vet att hon älskar det. . .
Får se om vi tävlar i Maj? Hade vart super kul, men beror ju lite på i vilket skick jag är i haha.
Men det borde inte vara nå problem ? Spåret är ju inte direkt långt . . är det ens 300M ?

Nåja, nu sparkas det för fullt så jag ska lägga mig och vila lite.

Här är föresten lite vinterbilder från i veckan =)

       < - -Intar possition ;)

     

       

       

     

       

       

     

Oj, det vart faktiskt endel..Och såg också att det inte bara var från denna vecka..
Men Men, fanns väldigt mycket mer att välja på, men dom åker upp på annan plats..

Lev och Må!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har juh bara mongo kort på min hund! Ser han alltid så där dum ut?!! hahaha

2009-02-13 @ 15:33:17
URL: http://lottson.blogg.se/
Postat av: Emma Stenman

Kolla inlägget UTMANAD i min blogg

2009-02-13 @ 16:58:11
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0