Fredag :)

Äntligen fredag :)
Kände mig jätte pigg och kry imorse så jag tog mig en långpromenad med Bikke. Kändes jätte skönt och det var sådär lagomt kallt ute..Promenaden fortsatte sedan med Aina.

Efter mycket velande fram och tillbak så har vi (Jag emelie madde) kommit fram till att vi ska vara hos mig ikväll och käka middag. Ska bli riktigt nice.
Men var helt inställd på att fara till emelie så lägenheten såg ut som ett bombnedslag. Och när hon i sista sek ångra sig, Så vart det stress och städa iordning lite här hemma. Hinna duscha, mata hundarna, göra efterätten och nu springa ut med hundarna en sväng.. phuu*
Ryggen värker. . . Tur att dom uppfunnit vetekuddarna alltså. Annars vette tusan hur jag klarat mig.

Nåja, kvällen bjuder iallafall på trevligt sällskap, Och jag hoppas dom har lite överseende om jag är lite sliten :)

Måste kila nu,
lev och må!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hey, jag minns inte riktigt men vi kan väl åka och titta på den på torsdag när ni kommer till Boden? Den var verkligen jättefin. Jag är också sugen på den. =)

2009-02-22 @ 15:29:30
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0