Alla Hjärtans Dag

Morgonen började 09:20 med brak frukost :) Såg ett CSI avsnitt då M´s telefon ringer
JOBB !!
Så han var tvungen att dra iväg ett tag. Jag och Aina passade på att gå ut och träna lite, och hon är så nöjd över sin nya leksak. Men den kommer hon bara få ha vid träning och tävling :)

När M kommer hem ska vi fara iväg och handla lite. Ikväll är det planerat hästfile till middag med våra kära grannar :) Ska bli nice! :)

För övrigt känner jag mig toksliten idag...rackel...Hade vela göra nå kul åt håret...typ mörkt bara för att jag egentligen inte törs.
En vecka på någon solig strand hade inte heller suttit fel eller iallafall en spa behandling :)
Nu vill jag ha sommar,värme,sommarkläder,varma kvällar, och allt det som kommer därtill.

Ajja, det hjälper inte att deppa ihop nu. får göra det bästa av situationen!

Lev och må alla och ha en super dag!: )

                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0