Tidig kväll

Jajjemen, ligger redan under täcket och ska börja varva ner. Wille har ätit för natten och knoppat in i sin säng. Söt ungen min :)
Aina vandrar mellan sin bädd och dörren, husse är nämligen inte hemma än.
Han, min far och min farbror är och ser på "Rajj Rajj" i Kulturens hus. Ingenaning vad det är, men de har iaf nå med tornedalingar att göra? Någon form av  "intern" humor skulle jag tro?

Imorn på morron är det mkt som ska göras, 4 tårtor ska bakas, Lokalen ska ställas iordning, Wille ska badas, Jag ska duscha, Aina rastas och förhoppningsvis ska jag ha listat ut vad jag ska ha på mif tills dess att klockan närmar sig 14.00.
Har vart och "shoppat i lång hallen" ikväll så förhoppningvis kan jag ha något av de :)
Haha "Shoppat i långhallen"  Nog bara jag och mamma som förstår vad det betyder. Men Men,                    

Morron dagen var det jag, kommer bli fullt ös hela dagen känns det som. Efter dopet ska det visst komma folk hit och vara kvar här..Men jag vet inte ritkigt än...
Hade nog kännts bättre om vi träffades alla hos någon annan, eller ja, det beror ju helt på hur många som tänkt stanna, men jag känner fortfarande att det kan bli lite jobbigt med allt för mkt människor runt omkring mig. Speciellt när det är här hemma. Åker hellre till någon annan så man kan åka hem när det känns som att det räcker.Vill som kunna få lugn o ro av o till när jag känner för det, och bara kunna gå undan och mysa på med lilleman.
Är jag konstig eller brukar det vara så? Hmm...

Samtidigt vill man hinna träffa N-gäget så mkt som möjligt när dom väl är här. Det är ju trots allt 1 år sedan sist.
Hm, jaa...Får se hur det hela slutar.
Nog vet ja de blir bra. . Dom har ju vart i samma sits så nog förstår dom.

På måndag blir det nog att spåra iaf och onsdag hundhuset med mammi, får se om jag tar med Aini eller ej.
Hon tycker inte de där är speciellt roligt. Men ibland måste man göra sånt som inte är så kul.
Nå som däremot är kul är att Emma ville haka på :)

Va mer ???
Mina posters på hundarna har kommit. Vart sjukt snygga,
Skickade in 3 olika bilder och gjorde om dom i svart/vitt och förstora upp till 50x70cm. Riktigt fint var det.¨
Speciellt dom på Nova och Aina :)

Oooooobs...

Nu dör datorn snart så lev o må så länge!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0