Ge mig 1 miljon !!

Hur gör alla ni som vinner en massa pengar på lotter och dylikt?? Vart hittar ni dessa lotter??
De högsta jag vunnit på en triss tex är 50kr ?!?!

Har så sjukt mkt saker som skulle behöva köpas men plånkan säger annat :(
Månne om jag har turen med mig idag och vinner jätte mkt penhar om ja löser in min 50kr vinst? Va tror ni? :)

*Har hittat en jätte fin taklampa som skulle passa så bra ovanför vårt köksbord. Har ingen lampa där än så det är vekligen ett prio nu när det börjar bli mörkt på kvällarna.
Den kostar 400:-
*Sen var de ju de här med nya jeans efter graviditeten, De kostar ju en hel del
*Klippning är också nå som skulle behövas. Börjar som vara 1 år sedan :( 600:-
*Käftis vill ha 1500:- av mig om 2 veckor..
*Tapeter ska inhandlas till sovrummet, men de är inte förens till hösten
*Dop kostar också en del.
*Tavlorna på hundarna ska hämtas idag. där försvinner 300kr
*Aina vill ha mat 600kr

Jaa, som ni ser så finns det en hel del att lägga pengarna på..
Till Wille är det så kul att köpa kläder, så han ligger självklart på 1a plats på listan.
Whatever he needs
På tal om Wille, det börjar bli dags att kolla efter vinteroverall till lilleman, Får nog släpa med mig Norge gänget på stan någon dag till veckan :)

Ikväll blir det iaf Tacos till middag, mmm, de var jätte länge sen. Har inte vågat äta det riktigt än för Willes skull.
Men ikväll...då jeevlar, sen blir det att fara o göra diverse ärenden.

Det var allt för tillfället

Lev o Må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0