Fredag

Helgen är här och jag känner mig en aning stressad. Har INGEN aning om vad jag ska ha på mig på söndag..
Har inte hunnit göra klart allt för dopet...och imorn måste jag hinna baka.
Sen vet ja inte om Norge gänget kommer imorn eller när dom skulle dyka upp.
Skönt att Markus har semester nu och är hemma.
Måste släpa med honom på storheden imorn och fixa allt de här.

Ikväll händer det inte allt för mkt, Ska till mammi o pappi på middag.
Har beställt fläskfile gryta med champinjoner, ris och sallad. Sjuuukt gott :) Sen blir det väl att se på "dag-otto" eller liknande.
Mamma var förbi idag på förmiddagen. Hon hade köpt en fleeseoverall till lilleman samt lite kläder :)
Var själv och köpte kläder till honom idag.
konstaterade att han hade typ 4 body´s som passade så det var verkligen behövligt.

Nä, nu ska jag hänga tvätt o göra allt klart tills den andra hälften kommer hem .

Lev o Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0