2½män

Dagen börjar lida mot sitt slut..Ligger under täcket och ska snart ta och sova lite. Har sån himla huvudvärk :(
Markus klagar på halsont m.m och inbillar sig att han säkerligen fått svininfluensan. Ocn jag gjorde klart för honom att om fallet är så, så får han flytta ut OMG haha!

Ikväll har vi vart och hälsat på A,J och lilla L som idag vart en aning små grinig. Ingenting var bra. Men Men, alla har vi våra bättre och smäre dagar. Wille å andra sidan har haft en riktigt bra dag idag. Han har vart hur nöjd som helst :)
Var nog för att hans magont verkade släppa igår. Så det känns ju bra.
Imorn ska jag ha båda hundarna hemma, M skulle iväg och jobba på annan destination så Aina fick inte följa med. Vi får se hur det går, kommer iaf bli en himla massa promenerande när jag inte kan gå med båda hundarna samtidigt.
Sen på kvällen blir det troligtvis att åka och hälsa på C,F och lilla A som fått komma hem från BB :)


Wille sover för fullt och jag såg just  att det är 2 ½ män på tv:n så här kan man inte ligga och skriva nå mer.
Finns de nån bättre serie så säg till!  :P

Allt för tillfället!
Lev och Må! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0