Bara jag som lyckas?

Denna påsk erbjuder endast 1 dag med sol. Jag och mamma satt ute HELA dagen igår och glassade i solen. Från typ 10 tiden till runt 16.00. Hade solbrillorna på mig i stort sätt hela tiden, och när jag senare på kvällen kliver ur duschen och tittar mig i spegeln konstaterar jag att jag faktiskt lyckats bränna mig på snoken och hakan ?!?!?!
Har väl aldrig någonsin hänt att jag brännt mig i ansiktet i Sverige?? Och ingen annanstans på kroppen för den delen heller.
Men nu lyckatdes jag, när jag tom hade solbrillor i hela ansiktet hahah :) Jaja, det försvinner väl snart hoppas jag.

Gick ut på morron prommis tidigt imorse, runt 09.00 , gick till mammi och mötte upp henne för att sedan ta en kort tur med dogsen. Efter promenaden satte vi oss återigen på altan och surra lite, men den där himla solen kände inte för att visa sig mkt idag, Så vi gick in . . .

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite innan det är dags för middag.
Ikväll blir det att hälsa på Simon och Lotta, Ska bli trevligt! Länge sen sist :(

Lev och Må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0