Vad hände med blogg lusten?

I samma veva som höst kylan knackade på dörren verkar blogg lusten försvunnit? Konstigt...borde ju vara då man känner sig mest sugen på att blogga..Bara krypa upp i soffan med en filt, the kopp och börja skriva..men men.
Nu är jag här igen..mycket har hänt sedan vi kom hem från Norge.

Aina har klarat lydnaden inför certprovet. känns riktigt skönt..och roligt att hon till slut förstod det här med "fööre"
Hon hade jätte fint framförgående på provet. Men måste säga att jag var sjukt orolig för det innan. Var helt övertygad om att vi skulle stupa på det. Även om man bara behövde en 5a.
Nu är det bara cert-provet kvar. Den 10/10 börjar det. Men det är ännu inte klart om vi kan gå upp nu.
Lilla fröken har nämligen slagit av en tand och är hos doktorn idag. får hänta hem henne på 1 timma.
Jag hade ju räknat med att dom fixar hennes tand idag, hon får medecin och är färdig med den den 9/10 - perfekt inför provet. Men det visade sig att dom bara kunde göra en del av lagningen idag..sen måste hon tillbak på 2 veckor och göra sista fyllningen.. inte bra.. men men..
Går det inte så går det inte.. Det betyder bara mer tid för oss att träna bevakning och allt som hör det till :)

En liten skogsbild på Aina (hör inte till ovanstående)

Aina


Imorn fyller jag tydligen år :) Wiihoo*
Nära och kära kommer på fika..Har haft hjälp av Denise idag att baka lite olika go saker.Får bara hoppas att gästrna tycker det smakar ?! :)

Nåja, Nu ska jag plocka undan det sista innan jag får hämta hem lill prinsessan.

ha de gott / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0