Flitiga lisa

Jo det kan man lugnt påstå att jag vart denna vecka..och i helgen också för den delen.
Men igår var det riktigt bra...tvättade typ 5 maskiner med kläder (och ändå var tvättkorgen full !? ), badade båda hundarna och STOOR städade hela lägenheten..hann till och med med att möblera lite.
Idag blir det inte lika flitigt..ska iväg till stan och göra några ärenden..sen till mamma och vara social.
Ids vi så böörjar vi packa lite ikväll, men vi åker ju inte förens på Torsdag..
Hade behövt hinna på en sista bevakningsträning innan vi far..så får se till att planera in det i min kväll : )

Har inte så mkt mer att säga just nu..
Måste gå och titta mig i spegeln lite innan jag beger mig till stan..kan ju inte ha vilken morronfrilla som helst ;)

Ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0