Mys pys på schemat . . .

Det är vad som står på står på schemat ikväll.
Våra respektive är på kickoff, så vi tänkte göra nå kött och gratäng och bara mysa på i soffan med idol och hundarna ;)
I helgen bli det att fixa min bil inför vintern..fan trodde jag skulle sluta i diket flera gånger imorse på vägen till jobbet..Inte kul..Men ni vet ju vad som sägs om skomakarens barn?! hehe
Ska även hinna med att träna lite med C & M imorn.
Nu blir det att satsa på spåret med Aina..Blev inget certprov för våran del. Men Men, nu vet jag ju hur det hela går till så det får bli med nästa hund :)

M skrattar åt mig när jag säger att vi ska bli spår proffs, Han "jobbar förbrillt" med att göra henne till soffpotatis/sällskapshund. Ni ska veta vad han skämmer bort henne.
Han som satte upp alla regler om att inte ha hundarna i sovrummet/sängen/soffan och allt sånt verkar inte så brydd nå mer. Han bara kallar upp dom och myser på :) Men Men, det är lite kul fakitskt.
Aina har inte varit speciellt mkt för att komma och ligga nära varken i säng eller soffa tidigare, men nu verkligen söker hon närhet till en hela tiden.. Lill svammlet :)

Vet inte riktigt vad jag ska dela med mig av idag..
Funderar på att hämta hem en liten Degu som ska heta Greta ;) Har en på andra "jobbet" som är så sjuuuukt söt.
Har fallit för henne helt. Världens kelgris är hon. Sitter typ och naggar på händerna och vill bli kliad på hakan hela tiden :) 

                                                                                  Så här ser dom ut

                                      



Nä nu blir det mera jobb, hej så länge :)


Kommentarer
Postat av: Lie och grabbsen

Söt lite krabat det där :)

2008-10-12 @ 19:24:16
URL: http://www.maximus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0