Mörkt där ute..

Hujja, nu får snön ta och komma. Det är mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem.
Fast iofs älskar jag ju att tända ljus så på det sättet är det bra med mörker.
Slutar jobba på 10 min. Då blir det hem och duscha, svira om för att bege oss på middag hos E&M.
Det ser jag fram emot. Är jätte hungrig. Sen blir det väl att kika på idol och singing bee som vanligt ;)
Imorn är det bevakningsträning igen..Har fått ihop ett gäng så det blir nog mkt bra..
Nu är det hårdträning inför nästa helg..
Fyyyy vad jag och Aina ska sova näst nästa helg alltså.
Kommer inte ihåg när jag fick sova längre än till 4-8 en lördag alltså. Det känns i kroppen.
Och inte nog med det, har nån förkylning på G, och med min tur lär den väl bryta ut lagomt till jul.
Har inte slagit fel hittills. Kom igår fram till att det är 4 år sedan som jag festade ett nyår..fatta 4 ÅR ?!?!?
Ska fan äta alla vitaminer och grejer jag bara kan för att slippa iår igen. Några tips ??

Satt nyss och tittade ¨på hemnet. Hart hittat en svin fin lgh i Kyrkbyn som jag vill ha!
Måste bara fixa 600000kr.

Nåja, ska börja stänga ner här nu.
Ha de gött.

P.s mamma, Visst kommer du ihåg datorn ;) Wiiihooooo  :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0