Jag blåste bort..

Vad hände med den sköna sommarvärmen som kom?? Nu när man går ut är de ju f*n fleeströja och hela kittet som gäller !? Fast iofs så kanske det inte är så ovanligt i den här stan ? Alltid ska de då blåsa. . .Okej att det blåser man inte när det känns som att det praktiskt taget kommer "istappar" flygande. Blåsten går ju ända in i märgen och kyler ner. huhu . . .
******************************
Nåja...Snart tar folk studenten, inklusive lillebror. Shiit vad tiden måste gått fort ? Känns ju som att det nyss var jag gjorde det. Och att han dessutom "snart" fyller 20 år !? ojoj, Han är inte lillebror nå mer. Fast ska man ta det bokstavligen så var det länge sen han sluta vara det.
Fan jag slutar ju typ vid hans axlar haha  :) 
**********************************************

Nää, Magen kurrar, hundarna gnäller,
Ut en snabbis med dem sen bär det av till mammi och käka frukost.
(Vet en viss person som eg måste göra engelska, men som totalt har tappat intresset, vet ni vem ??)


Ha de gott.

/ J


Kommentarer
Postat av: nathalie

hohoh jessieb när har du tänkt umgås med mig då?;)

2008-05-13 @ 20:39:39
URL: http://nathaliiiiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0