Engelska Engelska..

Har mycket av den varan just nu, och jag är så less på de...Helst sjukt....
Har vart jätte trött dom senaste dagarna..Inte kommit upp när klockan ringt, och när jag väl tagit mig upp så har jag praktiskt taget somnat i soffan igen ?!

image13

Men men, Det sägs ju att det går nån influensa nu? Peppar Peppar Hoppas att det inte är det som spökar?

Tiden går fort nu..Flyttar på 3 veckor och har inte ens börjat kolla över sakerna..Gaaah!!
Disken väller över på diskbänken och hundarna skulle behöva badas. Måste hitta motivationen till det bara.
*En utlandsresa hade inte suttit fel nu säger jag då..Bara få ligga och glassa i solen, dricka en drink och inte lyfta ett finger*
Tillbaka till verkligheten. . . Tvättstugan är full i tvätt . . Har en inneboende just nu för nån dag och Matteboken ropar också.
Bara att kavla upp tröjärmarna och hugga i.

Visst i tusan, Skulle ju träna med Aina också. Att ha hund måste ju vara den bästa medicinen för människan?
Direkt man känner sig nere, Vill komma bort eller liknande. Hunden ställer alltid upp. Iallafall Aina.
Hon kan verkligen få mig på bra humör. Så glad, lugn och trygg individ.
Fast hon har ju sina märkliga sidor också.
Hon är inte så het på att gå i koppel under en vanlig promenad. Drar och drar och man får kalla tillbak henne.
Men är man på tävling eller tränar så vet hon exakt hur man beter sig i koppel !? :) Skulle praktiskt taget inte fundera på att dra då.
Drog på mig inlines igår, Satte på Aina dragsele och koppla fast i mig. Tänkte att nu ska vi båda få jobba.
Tror ni hunden drar i "koppel" då kanske ?!?! Eeeh NEJ!! Galoperar lite i börjar, går ganska snart ner i trav och när man sen manar på henne att dra igång (Menar så tungt är det väl inte om jag rullar på inlines bakom?) Nä då saktar hon in och kollar på en som om man var helt pantad?
- Tror du på fullaste allvar att jag ska släpa runt på dig??
Säger hennes ansiktsuttryck ut.

Nåja..Lite snabb ointressant uppdatering.
Nu blir det matte :P
ha de gott / J

Kommentarer
Postat av: Lena

Är mycket glad att hon inte drog, vi vill inte se några gipsade ben och armar. Nä lite får du allt jobba själv, håller med Aina fullständigt, vill du ha åka av får du låna Tyra - men hon får bara springa på grusväg så det blir ju lite skumpigt för dig :o)
Vi ses på lördag hoppas jag!

2008-05-08 @ 14:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0