2008-05-02

Då var det maj redan. Igår var det en riktigt skön "sommar" dag. blåste inte en enda kall vind..och det är fan inte ofta det händer i den här staden. 
Började dagen med att plugga till runt 12-1 tiden. Åkte sedan till storheden och gick med hundarna i skogen. hur skönt som helst. For sedan och hälsade på D och A  som var väääldigt trötta i soffan :P
Sedan drog vi alla iväg till Norra..killarna skulle för "ovanlighetensskull" tvätta och fixa med bilarna. Jag och A satt i solen och surrade, "bråkade" även på Snoopy en sväng. Snacka om styrke skillnad mellan honom och Aina. Aina kan man kasta runt när hon håller i pinnen. Inte en chans att jag skulle få upp Snoopy inte..Han la i bromsen helt och hållet. Så nog känns det i axlarna idag nog :)

Får se om det blir nå para till hösten? Beror helt och hållet på vad papprena visar och lite andra "små" detaljer :P
Hade vart riktigt kul, men samtidigt är det väääldigt mycket jobb. Är lite i valet och kvalet..har ju äntligen kommit igång med träningar samt tävlingarna och det gick ju så bra på förra så samtidigt vill jag bara köra på nu.

Fredag Fredag...Har vart med mamma på stan och käkat lunch och bara strosat.
Fick just ett mail från L som har hittat en bra träningsplats till morgondagen.låter suuuper..Och så avslutar hon mailet med: " Jessica du vet ju att du är uppflyttad även om du tänker ta LP :o) . . . . Och framför allt, Dansa Soldans!! "
Fika ska ni få, Jag lovar ;) Men de där med dans vette tusan ?! =P

För övrigt vet jag inte vad denna kväll bjuder på riktigt? middag, bastu, sen kanske knata till grannarna P och J och kika hur det går med köket. Ska ju ändå vakna i tid imorn.

Nu ska jag plugga..
Tjingeling...

/J


Kommentarer
Postat av: Lena

Är det inte dags för lite uppdatering :o)

2008-05-07 @ 13:21:03
URL: http://web.telia.com/~u68705527/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0