Valpvakt

Han är så fin lilla Viktor, Men oj oj oj vilket energi knippe :) Synd att jag inte tog kameran med så ni får se den lilla krabaten.
10 veckor och helt galen..Fast å andra sidan, vilken valp får inte valpfnatt? Tror han är störst i världen och flockens ledare? Hmm? Kanske bara är denna? Men det finns m y c k e t positivt om honom också.
För att inte tala om utseendet ;)

Bikke och Aina börjar vara less på alla valpar verkar det som.
I tisdags när jag och Aina kom hem hade vi Ronja hos oss..Aina som då hade vart och spårat och jobbat på i skogen hade nog bara tänkt få komma hem och lägga sig i sin soffa och vila. Men si så vart det inte. Hon fick markera och markera och markera om och om igen, men lilla Ronja verkade inte fatta vinken.
Bikke satt och stirrade mig djupt in i ögonen..Ni skulle sett hans blick.
Först såg det ut som att han inte hade fått vara på toa, fått äta eller fått nå vatten, men det hade han.
Nä han var bara väldigt less. Han är inte van att det är full rulle hela tiden, Och när han väl busar så är han van att det tar slut efter ett tag. Men så är det inte med Ronja.
Tror ni det var trött hundar som gick och la sig vid 23 tiden då Ronja for? Shiit, ni skulle hört Bikkes snarkningar :)

Kvällen blir lugn med god mat och en film. Klockan ringer 05:30 imorn. Och dagen är full späckad.

Lilla viktor har somnat här vid min sida så jag ska passa på att njuta av stillheten :) haha
Ojojj,, den dan vi har valpar..jag säger då det :) men det är kul.

Ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0