Stressig vecka

Känns som att den kommer bli det. Mycket som ska fixas och förberedas inför helgen.
Blev en liten krock på Lördagen med tävling och träning med "hemvärns" gruppen eller vad man ska kalla den.
08,00 upprop på Klubben i måttsund, Hoppas det funkar att jag får gå ut som 1:a eller 2:a, för 10.00 ska jag infinna mig på F21,
Så det kommer bli en tuff dag för Aina tror jag. Men det är bara kul.

Midsommarafton blev inte riktigt som det var planerat. Tyckte nästan lite synd om P, Vi som slitit som små djur föär att få båten färdig till Fredagen, Och så kommer vi inte längre än till sjösättning. Det visade sig vara nå fel med växlarna, så dom fastnade hela tiden.. Ni kan ju tänka er hur roliga vi måste sett ut. Nog för att båten var förtöjd vid bryggan, men ändå. När man la i backen gick det inte att få ur den om man inte slog av hela båten. Så lite panik artat var det.
Och historien om att få båten från bryggan till kajplatsen är en annan femma.Vet inte ens om jag törs skriva de:P hahah
Nåja, detta tog iaf 4 timmar att komma på vad det var för fel.
Och så hann det börja regna, Så vi gav upp och åkte hem. Men hemma väntade en välbehövlig Midsommarmiddag, Riktigt trevligt var det. Tur det med tanke på tidigare timmarna på dagen.

På lördag morgon brummade vi iväg till torpet.
M,J,N, N och alla hundarna kom också. Vart en lyckad dag, Solen tittaade fram och det vart varmt och skönt. U, M och M tog Jeepen och drog till skogs, SKulle väl leka av sig. Efter en ganska lång tid började vi fundera vart dom tagit vägen. Då ser man en trött U komma lunkande genom skogen. Ni tror inte dom kört på den största stenen i hela skogen och hängt upp sig ?!?!! haha. ooja..

Och stackars Birk han inte vara i stugan mer än 1 timma så såg det ut som att han hade rödahund eller nå. Dom där j*vla knotten har ju ätit på honom som bara den. Även fast han var dränkt i fästing/mygg medel.
Likadant förra året fast då hade han ett sånt där halsband.  Vette tusan om dom funkar ??

Nåja. Vi åt gott och spelade kubb. Hade riktigt kul. propeller J hade nog roligast av alla tror ja ? :) Haha tusan att jag inte fick nå bilder på de.
Precis som vi funderade på att åka hem så började det regna. Ganska bra tajming.

Ska gå igenom lite bilder och se om jag törs lägga upp nån, men midsommarbild på mina änglar ska ni iallafall få se :)
  
Midsommardagen 2008




Bikke ville inte vara med på en lika fin bild som Aina men han är snygg ändå. (Lite upptagen med sitt ben just här dock)


Nä, nu ska jag ut och rasta/träna hundar. Ha de gött


Kommentarer
Postat av: Annalena

Så söt hon är lilla skruttan- och hur gick det med allt....?

jättenyfikna här på Mörön

Ha det så bra- vi hörs

kram

2008-06-25 @ 02:54:09
URL: http://www.nordanvindens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0