Moorning

Vad hände med sommar värmen?
På studenten var det 26grader kl 8 på morgonen när jag vaknade och när det var dags att fara och ta emot lillebror var det närmare 30 grader. Varmt som fasen men ändå skönt.
Och nu, är det ens 10 grader??? Blåser nordanvindar och regnar.
Men som sagt, det är ju Luleå i ett nötskal.

Nåja, nu finns det iaf en bra anledning till att fara på stan ;)
Sen ikväll blir det att spåra, peppar peppar att det inte regnar.

Men innan allt roligt ska se, ska jag ta och sätta om några blommor.
De ni haha, M nästan hånade mig när jag sa att jag skulle göra det
-Ska du plantera om blommor??? Du som inte ens kan få dom att överleva, sa han.
Men se där har han fel. Jag må glömma att vattna dom, byta krukor och allt vad som har med blommor att göra, men när till och med M´s mamma blir förvånad över hur stora och fina blommorna blir hos mig. Så kanske lilla M ska fundera en extra gång på om jag verkligen är så kass ?? :P


Nu kurrar magen..Frukost vill den ha.

Ha de /J

Kommentarer
Postat av: Therese Andersson

Man kan ju inte vara bäst på allt. Och man kan ju inte alltid komma ihåg allt. Men dem få gånger man kommer ihåg så kanske dem kan få lite vatten iaf ;). Jag är då helt värdelös på blommor, tacka vet ja garderobsblommor och svärmorstunga dem klarar allt.

2008-06-11 @ 08:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0