Det blir en dag på jobbet..

Jajjemen, Nu har verkligheten dragit igång. Känns faktiskt ganska skönt att komma upp vid halv 6 på morgonen, Sitta i ett tyst kök, och äta frukost i lugn och ro, Solen (dom få gånger den nu faktiskt lyser) är på väg upp bakom hus knuten.
Var lite orolig i början hur det skulle funka med mina axlar och nacke, Men hittils har det gått ganska bra. Man får se till att inte sitta i en och samma position allt för länge så går det bra. Sen är det skönt att det inte är allt för ansträngande jobb heller, svara i telefon och sortera fakturor, Fast tro mig, det kan bli ganska mkt mellan varven.

Ikväll blir det vin picknick med gym tjejerna. Ska bli kul. För en gång skull har vi lyckats infinna oss i samma stad (nästan) samtidigt. Helt otroligt. Ser fram emot det, bara det inte blir regn. Får se om lilla lippo lisa får följa med mig också ?
Var och spårade igår kväll. gick väl sisådär. Fast det var lite nytt för henne, Vi körde med spårläder.

Nä nu ska jag jobba vidare. uppdaterar lite mer senare.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0