Lk och shopping på Lördag morgon

Jajjemen, Igår var vi på ett inte allt för kallt Luleå Kalaset. Endel i sällskapet art något runda under fötterna medans andra tog det ganska lugnt.
-Det var ju faktiskt en dag imorgon också !? :) (Läs lördag)
Så himla många människor och man träffade inte nån man kände. Tror faktiskt att jag kan räkna alla vi träffade på 2 händer.
konstaterade att det var väldigt många yngre..dvs..15-16 åringar som sprang omkring och tjöööt och skrek när dom träffade sina andra kompisar. Dom var nog lite fulla skulle jag tro.
Hur som helst..kvällen avslutades i god tid. Beställde taxi kl  12-30 och åkte hem i lugn och ro.

Imorse vaknade jag vid 9 tiden, klev upp och käkade frukost.- Mamma kom förbi vid 10 och vi drog in till stan.
Har shoppat lite kläder. det vart 1 par jeans, 2 bas toppar/tröjor, 1 linne, 1 tjocktröja och nån skjort-tunika :)
typsikt mig, itne för att detta var allt för mkt men, jag ids aldrig gå på stan så när jag väl gör det köper jag rubbet sen går det någon mån och så gör jag samma sak igen :)
Ganska skönt faktiskt.

Ikväll blir det kennelläger i Mörön, Men satt just och läste A´s blogg och det låter nästan som att kennelläger bara är en täckmantel för att "lura" dit hela gänget,
På menyn står det kött, gratäng, efterätt och drinkar ?! Hmm :P
vad har ni nu kokat ihop ?
Många verkar vi också bli. 17 hundar, 20 personer och 7 barn. Låter som att det faktiskt kan bli riktigt roligt detta.
Men hon har även skrivit nå som lät lite lurigt, att man komemr på massa konstiga lekar/tävlingar när man sitter uppe på natten...*biter på naglarna*  haha
Nä som sagt, tror det blir riktigt roligt! Bara solen tittar fram.

Nu ska jag fara och hjälpa svärmor att flytta..Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0